Een handige tool die bedrijven live inzicht geeft in hun telefoongesprekken.
KPN EEN Gespreksrapportage wordt gekoppeld aan een hosted telefooncentrale; er is geen hardware nodig. Met een KPN EEN omgeving hoeft alleen aanvullend de Gespreksrapportage tool te worden toegevoegd.
Gebruiksvriendelijk
KPN EEN Gespreksrapportage is gebruiksvriendelijk en geeft direct inzicht in het belverkeer. Er kunnen rapporten en plannen direct worden gegenereerd, maar de tool produceert ook gedetailleerde analyses van inkomende en uitgaande gesprekken. Zo’n analyse maakt inzichtelijk wanneer er extra personele bezetting of juist minder personele bezetting nodig is. Hierdoor kunnen de roosters aangepast worden en de efficiency worden bevorderd.
Bij bedrijven met veel telefonisch verkeer is de KPN EEN Gespreksrapportage een handige tool. Denk bijvoorbeeld aan woningcorporaties, energieleveranciers, autobedrijven en zorgorganisaties. Bij dit soort organisaties is het callcenter erg belangrijk en wil men inzicht hebben in hun gesprekken. Met de KPN EEN Gespreksrapportage kan bijvoorbeeld op een scherm aan de wand getoond worden hoeveel mensen er te woord zijn gestaan, hoeveel mensen de verbinding hebben verbroken, hoelang de bellers in de wacht stonden et cetera.
Voor een compleet overzicht kunnen de belgegevens wel tot 12 maanden worden nagekeken.
Verder is de tool in meerdere talen in te stellen en geeft toegang tot instructievideo’s en gebruikershandleidingen.
Varianten KPN EEN Gespreksrapportage
De KPN EEN Gespreksrapportage kent 3 varianten.
1. Gespreksrapportage gebruiker Instap
Geeft een overzicht van gespreksdata in een dashboard en drie eenvoudige wallboards.
2. Gespreksrapportage gebruiker Standaard
Geeft gedetailleerde rapporten, configureerbare dashboards en een groter aanbod aan wallboards.
3. Gespreksrapportage gebruiker Premium
Geeft callcenter rapportages als aanvulling op de variant ‘Gespreksrapportage gebruiker Standaard’. Overigens is er voor het callcenter wel een aparte licentie nodig.
Aanvullende licentie Supervisor
Met de aanvullende licentie ‘supervisor’ zijn er nog veel meer mogelijkheden.
De supervisor functie is per afdeling in te stellen. Je kunt hiermee gesprekken volgen, meeluisteren, het aantal gesprekken per agent registreren, rapportages en statistieken inzien.
Verder kan er gecommuniceerd worden met de agenten en kan de supervisor chatten met de agent.
Veilig gebruik
De tool is zeer veilig. De privacy van de gebruikers wordt gegarandeerd omdat zij binnen de eigen hosted omgeving aan het werk zijn.
Wilt u meer informatie over KPN EEN Gespreksrapportage? Graag praten wij u vrijblijvend bij! T 0113-352440 E ti@paree.nl